Olen nyt päättänyt alkaa kirjoittaa blogia säännöllisesti. :3 Miksipäs ei? kaattoos ny kuinka pitkälle tämä jatkuu tämä innostus. Mutta ainakin nyt tuntuu olevan intoa kirjoittaa. Huomaa että siitä on vähän aikaa kun on tänne viimeksi jtn räpöstelly x). Mutta nyt aloitetaan alusta.:3 Elämässäni ei hirveästi ole mitään uutta tapahtunut. Paitsi no erosin kouluni oppilaskunnan hallituksesta, koska siellä ei enää yksinkertaisesti jaksanut olla :D. Anin kanssa olen ajatellut aloittaa Agilityn mutta se on vähän jäänyt koska ania kiinnostaa enemmän se mitä ympärillä tapahtuu kuin keskittyminen...  (pöljä) :D Anikin on kasvanut ja telmii entistä enemmän. Pöhkö on hakenut mökillä vastarannalta kaikenlaista tavaraaxD. Mutta tapansa kullakin :D. Tässä viimeisiä rutistuksia koulusta ja sitten alkaa ihana loma (: Kesällä on suunnitelmia paaaljon ja kesätöitäkin olen saanu^^ Olen masseis enskesänä. Ainiin onhan mulla rippileirikin tossa:D Kohta Heinäkuussa. : DD Ja olen huomannu kyllä että minusta on tullut jokin tukipylväs ja ns.Parisuhdeterapeutti:D Kaverit pyytävät apua niiden suhde kriiseihin XDMinä sitten koitan parhaani mukaan auttaa mutta eipä siitä oikeeen mitään tuu xD

T:HennuC Ja HYVÄÄ VAPPUA!:3