Tässä aamusta näköjään kirjoitan... Eipä tässä mitään muutakaan ole. Joo elikkä kaveri tuli yöksi ja peli katottiiin 3-2 suomelle;) ''Jokohan me nyt saatais Karjala takaisin'' sanoi mun serkku. Vastaus siihen Ei: D Noniin tosiaan tässä olen kaetluut Fokktorin videoita Youtubesta X) onpas kyllä saanu nauraa. Serkkuakin olen terrorisoinu Facebööökin avulla. 

On kyllä tosi ankea ilma:( lumi maassa ja LOSKAAPASKAA.. Ei Ulos tänään...Valakonen maa tuolla ikkunasta näkkyy. Mutta kyllä tuo aurinko varmaan vielä paistaa tänne risukasaanki. Tässä oon ite nytten suunnitellut tuota kesälomaa. Kun on kauheasti töitä ja muuta shiittii ja pitäis ehtiä vielä reissussakin käyvä.. Mitenhän mun aika oikeen riittää... Ei mitenkään :/ Pakko vaan jättää jotain pois. Rolloa EI Leirejä EI Ripari BINGO. Sitä ei vaa voi jättää välliin.... Mieluusti sen kyllä tekisin. Sinne kyllä kukkaa mennä halua. 

Kauhea nälkä tässä kyllä olis. Istunut semmosen 2h konneella ja mittää oo syöny.. Näläkä siis on.